Facebook hodinkar
Doprava zdarma pre všetky objednávky!

1. Urobil som chybu v objednávke!

Neváhajte nás kontaktovať do 1 hodiny od vytvorenia objedávky. Môžete použiť online podporu, kontaktný formulár alebo nás kontaktujte telefonicky 02/33014969.

2. Ako si skontrolujem stav mojej objednávky?

V prípade registrácie pri kúpe hodiniek sa prihláste na svoj účet kde si viete prezrieť stav Vašej objednávky. Ak ste nakúpili bez registrácie neváhajte nás kontaktovať. Pri každom zmene statusu obdržíte emial.

3. Do koľko dní môžem odstúpiť od zmluvy?

Určite sa Vám stane, že hodinky ktoré ste obdržali nie sú podľa Vašich predstáv. Máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez akéhokoľvek udania dôvodu. Hodinky musia byť zabalené v pôvodnej ochrannej fólii, nenosené, nepoužité musia byť zaslané v rovnakom stave ako Vám boli odoslané.

4. Zatiaľ som neobdržal objednávku.

Prihláste sa na svoj účet, kde uvidíte trasovacie číslo Vašej objednávky.

5. Aké možnosti doručenia ponúkame.

Všetky informácie ohľadom možnosti doručenia nájdete pri realizovaní objednávky. Ponúkame doručenie kuriérom, osobný odber, pickup pointy.

6. Dodávate hodinky s krabičkami?

Áno, všetky hodinky sú zabalené v originál krabičkách prisluchajúcich značiek.

7. Aké je Vaše telefónne číslo a mailová adresa?

02/33014969 denne od 08,00-18,00

[email protected]

8. Ponúkate dopravu zdarma?

Doprava u nás je zdarma.

9. Neviem zrealizovať objednávku je možné objednať u Vás telefonicky alebo mailom?

Samozrejme, budeme veľmi radi, ak Nás budete kontaktovať a objednávku zrealizujeme za Vás. Na telefónnom čísle 02/33014969 alebo mailom na [email protected]

10. Dodávate hodinky s batériou?

Všetky hodinky sú dodávané s batériou.

11. Akú záruku poskytujete na hodinky?

Záruka na nami predávané hodinky je 24 mesiacov.

12. Viete mi hodinky zaslať  na akúkoľvek adresu v rámci SR?

Samozrejme stačí adresu na doručenie tovaru uviesť vo Vašej objednávke a na túto adresu budete mať hodinky doručené.

13. Sú Vami predávané modely originálne? 

Všetky hodinky v našej ponuke sú výhradne originálne modely od dodávateľov z krajín EÚ.

14. Ste autorizovaný distribútor? 

Nie, autorizovaným distribútorom s výnimkou značky FESTINA nie sme. Tento krok je zámerný, nakoľko ako autorizovaný distribútor by sme mali radu obmedzení hlavne čo sa týka cenovej politiky. Jednoducho povedané, nemohli by sme si dovoliť také nízke marže ako máme. To však nič nemení na fakte, že všetky nami predávané modely sú originálne a poskytujeme na ne záručný servis.

15.Čo obsahuje zásielka?

Zásielka obsahuje model hodiniek v originálnom balení, návod, záručný list, daňový doklad.